Ngày làm mới: 10-05-2013
    Mã hồ sơ: 2646 Xem: 743
    Thông tin cá nhân
    Họ và tên:
    Lê Thị Hồng Hạnh
    Ngày sinh:
    30-12-1989
    Giới tính:
    Nữ
    Tình trạng hôn nhân:
    Độc thân
    Trình độ học vấn
    Trình độ học vấn:
    Đại học
    Ngành học:
    Ngoại Thương
    Năm tốt nghiệp:
    Tốt nghiệp trường:
    Đại học Kinh tế Thành phố HCM
    Trình độ ngoại ngữ:
    English - Tiếng Anh
    Trình độ tin học:
    Ability to use computer, especially proficient in the use of computer office tools MS Office (MS Word, MS Excel, Power point ...).
    Ability to use internet proficiently, fully exploiting Internet information, use internet for supporting business.
    Các bằng cấp khác:
    Kinh nghiệm làm việc
    Số năm kinh nghiệm:
    2 năm
    Kinh nghiệm làm việc:
    Tên công ty: Quoc Huy Anh Corp
    Vị trí công việc: International Trading Staff
    Ngành nghề: Xuất Nhập Khẩu
    Thời gian bắt đầu: 05/2011
    Thời gian kết thúc:03/2013
    Mô tả công việc:
    + Contact with foreign partners: set up order plan, ensure the materials for production and sales, negotiate price, follow up shipment schedule, handle payment, maintain and improve the relationship, follow and check the debt with suppliers …
    + Responsible import: open LC, take care documents, do with customs (Perform E- custom transferring, check Customs Declaration sheet & solve any problems if arises.), contact with shipping agent, deal with troubles…..
    + Cooperate and support to other departments: combine with financial department about payment & check import tax duty, co-ordinate with local trucking company for delivery reasonably, manage and control the production and stock.
    + Follow and report about import figures, handle and analyse the import/export information data, claim about problem such as: damaged goods, expired goods / shortage….
    Lý do thôi việc: To find a Dynamic Environment
    Thành tích đạt được:
    Mức lương: 10.000.000 VND
    Kỹ năng nổi bật:
    Have two years experience in foreign trade, specialize import: take care documents, customs, contact with foreign partners, set up order plan, payment plan….
    Graduated from University with 7.48 marks. So I have knowledge about import/export.
    Skills at sales, communication, negotiation, persuasion, maintain and develop relationships with customers.
    Be a dynamic, creative, enthusiastic person, have high responsibility in work, learn new things quickly, and quite friendly.
    Ability to work independently and in teams, work under pressure.
    Good knowledge and practical experience in business.
    Công việc mong muốn
    Vị trí mong muốn:
    Import/Export Staff
    Chức vụ mong muốn:
    Nhân viên
    Ngành nghề:
    Xuất, Nhập khẩu
    Hình thức làm việc:
    Toàn thời gian cố định
    Địa điểm làm việc:
    TP. Hồ Chí Minh
    Mức lương mong muốn:
    Thỏa Thuận
    Mục tiêu nghề nghiệp:
    “To use my skills in the best possible way for achieving the company’s goals”
    I have BA degree of Economic University in 2011, specialize Foreign Trade. My average point was 7.48. After graduating, I worked at foreign trade department about two years, so I have experience and specialized knowledge, improved my English ability, especially English in business, office automation…. I want to become an import and export expert who can do every work fluently and handle work by myself.
    Besides, I used to work some part-time jobs such as receptionist, salesperson… when I was a student. So I think I can do the jobs which require ability of communicate by phone as well as directly with customers, work independently, teamwork….
    Hope to work in a dynamic, competitive environment and have opportunities for advancement.
    Nguồn tham khảo
    Nguồn tham khảo:
    Thông tin liên hệ
    Người liên hệ:
    Lê Thị Hồng Hạnh
    Địa chỉ liên hệ:
    71/18 Nguyễn Bặc, Tân Bình, TP. Hồ Chí Minh
    Email liên hệ:
    Điện thoại liên hệ:
    0977374003
Tìm Việc 9.5. 10. 743 Reviews.