Ngày làm mới: 26-12-2013
    Mã hồ sơ: 7987 Xem: 806
    Thông tin cá nhân
    Họ và tên:
    Nguyễn Thị Nhung
    Ngày sinh:
    08-04-1988
    Giới tính:
    Nữ
    Tình trạng hôn nhân:
    Đã có gia đình
    Trình độ học vấn
    Trình độ học vấn:
    Đại học
    Ngành học:
    Financal banking
    Năm tốt nghiệp:
    2011 (Khá)
    Tốt nghiệp trường:
    Đại học Kinh tế Thành phố HCM
    Trình độ ngoại ngữ:
    English - Tiếng Anh
    Trình độ tin học:
    Chứng chỉ B
    Các bằng cấp khác:
    Kinh nghiệm làm việc
    Số năm kinh nghiệm:
    2 năm
    Kinh nghiệm làm việc:
    Tên công ty: D.I Limited
    Vị trí công việc: Purchasing officer (most in charge of oversea)
    Ngành nghề: Jewellery
    Thời gian bắt đầu: 12/2012
    Thời gian kết thúc: 6/2013
    Mô tả công việc:
    - Source for material, chemical, tools, machine...as requesting from departments on the internet or base on relationship
    - Get quotation, compare then disscus and negotiate with supplier about best price, tranportation, delivery term, payment term and other necessary document
    - Receive purchase request from supply chain department and process purchase order as below:
    - Make PO on system and place PO to supplier
    - Monitor PO placed and update PO status frequently
    - Forecast payment to pull the goods in the company in time
    - Check with supplier delivery date and arrange shipment which aim saving the most of shippment cost
    - Get shippment document to summit with import export department for declaring
    - Update comming goods and deliver goods to warehouse affter receiving the goods from import export department
    - Update price of material on internal system
    - Collect original document to summit with accounting department
    - Solve problem occured for the goods affter receiving
    - Make daily report: Update price, update transit, follow up PO
    - Make weekly report: Forecast payment
    - Make monthly report: Material purchase report
    ------------------------------
    Tên công ty: Oriental Fastech Manufacturing (Vietnam) Co., Ltd.
    Vị trí công việc: Purchasing officer
    Ngành nghề: Mechanics
    Thời gian bắt đầu: 3/2012
    Thời gian kết thúc: 11/2012
    Mô tả công việc:
    Key responsibilities:
    - Search supply sources for material and other things in domestic as well as overseas area.
    - Make purchasing planning (most for material)
    - Check stock on hand and determine, calculate material usage to schedule material purchasing in month.
    - Get quotation, discuss and negotiate with supplier about best price, delivery date, transportation, delivery term and necessary document following customer‘s requirement. Analyze price change if any.
    - Raise requesting form and purchase order, get approval from the superior and proceed to place order to supplier.
    - Confirm again estimate time date and estimate time arrival with supplier
    - Update material usage status daily to pull material in the company in time.
    - Contact with supplier to update and monitor PO status to ensure the company can get the goods on track.
    - For overseas orders, after following up payment and determining shipment that depending on delivery term to get shipment document from supplier in order to declare and finish getting the goods.
    - Collect enough voucher (original document from supplier, stock in paper, QC confirmation) to submit with accounting department.
    - Make daily report: Updating material price
    - Make monthly reports: Trend of material price, supplier performance, price list
    ------------------------------
    Tên công ty: Golden Win steel industrial Co., Ltd
    Vị trí công việc: Business staff
    Ngành nghề: Mechanics
    Thời gian bắt đầu: 8/2011
    Thời gian kết thúc: 12/2011
    Mô tả công việc:
    - Analyze, be aware of market as well as determining potential customers and developing customer network
    - Care, maintain relationship with tradition customers and new customers
    - Monitor delivery in due the delivery date agreed and confirmed to customer
    - Solve complaint problems from customer
    Kỹ năng nổi bật:
    - Computer skills: MS Excel, MS Word, PowerPoint, MS Access, Internet, Mail
    - English skills: Communication , listening, reading, writing
    - Chinese skill: simple at communication
    - Good communication skill
    - Be capable to schedule for work, analyze and solve problem
    - Being capable of team-working
    Công việc mong muốn
    Vị trí mong muốn:
    Purchasing officer, Customer service officer
    Chức vụ mong muốn:
    Nhân viên
    Ngành nghề:
    Vật tư - Thiết bị
    Hình thức làm việc:
    Toàn thời gian cố định
    Địa điểm làm việc:
    TP. Hồ Chí Minh, Bình Dương
    Mức lương mong muốn:
    5 - 7 triệu
    Mục tiêu nghề nghiệp:
    I'm seeking a job in the filed of economy. I hope to work in modern and fair competition environment, learn more things and accumulate much experience for my self.
    Nguồn tham khảo
    Nguồn tham khảo:
    Họ và tên: Phạm Thị Hiên
    Địa chỉ: Quỳnh Thọ, Quỳnh Phụ, Thái Bình
    Điện thoại: 0986931895
    Nghề nghiệp: Nhân viên kế toán
    Quan hệ: Bạn
    Thông tin liên hệ
    Người liên hệ:
    Nguyễn Thị Nhung
    Địa chỉ liên hệ:
    37/30 Khu phố Đông Tân, Dĩ An, Bình Dương
    Email liên hệ:
    Điện thoại liên hệ:
    01674605399
Tìm Việc 9.5. 10. 806 Reviews.